NVIDIA na prebiehajúcom Gamescome oznámila, že sa oficiálnej podpory ray traycingu dočká aj super-populárny Minecraft.
Po jeho zapnutí uvidíme s citom generované god rays, kompletné vylepšenie priestorového svetla a tým pádom aj tieňov. NVIDIA navyše potvrdila, že bloky vyžarujúce nejaký druh svetla sa taktiež dočkajú kompletného grafického prerobenia (napr. Glowstone alebo láva). Zmeny sa dočkajú aj vodné plochy a sklo. Tie dostanú real-time odrazy prostredia.
Skvelou novinkou je aj fakt, že bude celý systém ray tracingu modifikovateľný, čiže hráči si budú môcť vytvoriť svoje vlastné grafické módy s inými nastaveniami ray tracingu. NVIDIA zatiaľ neodhalila presnejší dátum vydania RTX podpory, ale tento rok to už zrejme nebude.
P.S.: Na použitie týchto nových efektov bude samozrejme nutné vlastniť grafickú kartu RTX od NVIDIE.
[embedyt] https://www.youtube.com/watch?v=91kxRGeg9wQ[/embedyt]