Vydavateľ 2K Games dnes oficiálne oznámil, že sa začali práce na pokračovaní série Bioshock. Ten debutoval ešte na minulej generácii konzol prvý dielom, vydaným v roku 2007. Nasledoval Bioshock 2 v roku 2010 a zatiaľ posledný diel s podtitulom Infinite z roku 2013. Naposledy sme sa do Rapture a Columbie vrátili v septembri 2016, prostredníctvom kolekcie všetkých troch dielov pre PC, PS4 a Xbox One.
Na vývoji ďalšieho dielu pracuje nové štúdio patriace pod krídla 2K – Cloud Chamber. V ňom sa nachádza aj niekoľko veteránov, ktorí už v minulosti na Bioshock hrách pracovali. Štúdio je vedené Kelley Gilmore, ktorá má v hernej branži už 20 rokov praxe. Doteraz pracovala pre Firaxis na stratégiách XCOM alebo Civilization. Na finálny produkt si ale budeme musieť ešte počkať. Odhad dĺžky vývoja sa momentálne pohybuje na hranici “niekoľkých rokov”.
Samotný prezident 2K Games, David Ismailer, povedal o sérii Bioshock, že je to jedna z ich najcennejších značiek a všetci v 2K sa už nemôžu dočkať, čo priniesie nový diel od nového štúdia. Ja sa k tomuto tvrdeniu jednoznačne pridávam. Don’t fuck this up!
Zdroj: Take-Two