Netrvalo to dlho a Bethesda opravila škulinu vo svojom mikrotransakčnom systéme, ktorú niektorí hráči využívali na získanie neobmedzeného in-game zlata. Toto zlato sa vo Wolfenstein: Youngblood využíva ako mena za ktorú hráč môže nakúpiť rôzne kozmetické skiny a boostery.
Tá sa samozrejme predáva za reálne peniaze, prípadne sa ponúka možnosť vygrindovať si ju pomocou hrania. Je ale zvláštne, že by si chcel niekto skrátiť hru tým, že zaplatí za nejaký ten EXP boost. Neznamená to snáď, že daná hra stojí za zajačí bobek a je nuda ju hrať? Prečo inak by niekto PLATIL za to, aby ju mohol hrať MENEJ? Na zamyslenie.
Každopádne vynaliezaví hráči si našli spôsob ako si v novom Wolfensteine “privyrobiť” a to pomocou Cheat Enginu. To je program pre vyhľadávanie a menenie pamäťových blokov hry. Stačí zistiť, ktorý pamäťový blok patrí zlatu a zmeniť jeho hodnotu na vyššiu. Pri každej hre funguje niečo iné. Pri niektorých si takto môžete spraviť nesmrteľnosť a podobne…
Bethesda ale nič takého nemohla dopustiť a in-game obchod opravila. Pretože to je jediné, čo dokáže štúdio podobné Bethesde opraviť. Bugy, glitche, problémy s umelou inteligenciou? To ich netrápi, ale akonáhle im niekto lezie do mikrotransakcii… Oprava je pripravené do piatich minút.
Je mi jasné, že na hre pracujú MachineGames a Arkane Studios, ale od koho asi tak prišiel takto naliehavý pokyn? Netreba dlho rozmýšľať…
Zdroj: Reddit