Štúdio Bluepoint, pracujúce na Demon’s Souls remake pre PS5 sa nechalo počuť, že sa nechystá žiaden nový obsah ani výraznejšie zmeny v hrateľnosti. Podľa ich slov si dali za cieľ čo najviac sa priblížiť originálu a ponechať v hre pôvodný gameplay. Zmenil sa tak v podstate len grafický kabát hry a aj to nie tak, ako sa pôvodne očakávalo. Už je totiž potvrdené, že remake nebude obsahovať žiadny druh ray tracingu.
Jediné čo bolo pridané alebo rozšírené, je výber výstrojí, zbraní a mechanika maximálnej nosnosti inventára. Znamená to snáď, že hra zostane bez veľmi potrebného rebalansovania bossov? Finálny bossovia sú v pôvodnom Demon’s Souls žalostne jednoduchí a naopak niektorí obyčajnejší nepriatelia, príliš nároční. To všetko “len” za 70 dolárov / 80 eur (ja viem, že ten kurz nedáva žiadny zmysel, ale tak to skrátka je), vážení a milí! Objednajte svoju kópiu ešte dnes! Pamätáte, ako som pred mesiacom písal o tom, že zvyšovanie cien hier neprinesie lepšie produkty alebo viac obsahu? Ach Bože, ako nerád ja mám neustále pravdu…
Remake Demon’s Souls vychádza zároveň s PS5 – teda 12. novembra. Predpokladám ale, že sa na vás pri predobjednávkach konzoly nedostalo, tak holt si to zahráte budúci rok vo februári. Aspoň také odhadujú najbližšie naskladnenie niektoré eshopy. LOL.
Zdroj: Polygon